- Support
- Lønn og regnskap
- Tripletex
Korrigering av feilregistreringer ved synkronisering til Tripletex
Hvordan kan jeg korrigere feilregistreringer som har blitt overført til Tripletex?
Hvis feil data har blitt synkronisert til Tripletex via SmartDok, må feilene rettes opp både i SmartDok og Tripletex før ny synkronisering kan gjennomføres.
Slik korrigerer du feilregistreringer:
- Rett opp feilregistrerte data i SmartDok:
- Timeregistreringer
- Maskintimer
- Varer
- Tillegg og enhetstillegg
- Prosjekter
- Gå til Tripletex og fjern den synkroniserte dataen.
- Start en ny synkronisering fra SmartDok.
- Kontroller at endringene er korrekt overført til Tripletex.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvorfor feiler synkronisering via Tripletex-integrasjonen selv om det ikke er noen feilregistreringer?
Det kan være flere grunner til at en integrasjonssynkronisering feiler, selv om det ikke foreligger åpenbare feilregistreringer. Vi anbefaler å sjekke feilmeldingsloggen for nærmere informasjon om hva feilen kan skyldes.
Dersom du opplever problemer med overføring eller synkronisering via en av SmartDoks integrasjoner (f.eks. PowerOffice, Tripletex, Visma.net, Visma Payroll, Visma Financials, AutoReg, HMSreg, Autogear m.fl.), eller får konkrete feilmeldinger ved grunndatasynkronisering eller timeeksport, ta gjerne kontakt med Support for videre hjelp og feilsøking.
Feilsøking og support
Hvis synkroniseringen feiler:
- Sjekk synkroniseringsloggen i SmartDok for eventuelle feilmeldinger.
- Kontakt SmartDok Support for videre assistanse.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.