- Support
- Ressursplanlegger
- Ressursplanlegger 2.0
Tilpasning av innhold i Ressursplanlegger 2.0
Hvordan tilpasser jeg innhold i planleggingsblokker i Ressursplanlegger 2.0?
Ressursplanlegger 1.0 er den tidligere versjonen av Ressursplanlegger-modulen i SmartDok, mens Ressursplanlegger 2.0 er den nyeste utgaven.
Denne artikkelen veileder hvordan man tilpasser innhold i planleggingsblokker i Ressursplanlegger 2.0.
Tilpasning av innhold i planleggingsblokker
- Gå til Ressursplanlegger --> Innstillinger 2.0 --> Tilpass blokkinnhold.
- Velg innhold for første og/eller andre linje i blokken i nedtrekksmenyen.
- Det er mulig å velge mellom følgende innhold:
- Prosjektnavn
- Underprosjektnavn
- Prosjektnummer
- Underprosjektnummer
- Aktivitetsnavn
- Klokkeslett
- Antall timer
- Navn på prosjektleder
- Bildene under illustrerer planlagte blokker for ansatt Ola, der prosjektnavn og klokkeslett er valgt for første linje og underprosjektnavn og aktivitetsnavn er valgt for andre linje i planleggingsblokken.
Infovideo om Innstillinger i Ressursplanlegger 2.0 kan sees HER.
Infovideo om Ressursplanlegger 2.0 kan sees HER.
For å få tilgang til Ressursplanlegger 2.0 må du kontakte SmartDok support.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.