- Support
- SmartDok Gammel-app
- Generelt
Endre språk i SmartDok Gammel-app
Hvordan endre språk i SmartDok Gammel-app?
SmartDok støtter tre språk: norsk, svensk, og engelsk.
Slik endrer du språk i SmartDok Gammel-app
- Trykk på profilbilde-ikonet oppe i høyre hjørne.
- Trykk på navnet ditt.
- Velg Min profil.
- Finn linjen som heter Språk, og trykk på den for å endre språk.
- Scroll til bunnen av siden og velg ønsket språk.
- Husk å trykke Lagre for å bekrefte endringen.
Viktig informasjon
- Når du endrer språket i appen, endres også språket på nettsidene, og omvendt. Se artikkel for hvordan du endrer språk over web HER.
Se en hjelpevideo for hvordan du kan endre innstillinger under "Mine innstillinger" HER.
Hva er SmartDok Gammel-appen?
SmartDok Gammel-appen er den tidligere hovedappen til SmartDok. Fra og med 31. desember 2025 vil SmartDok Gammel fjernes fra både App Store og Google Play. Appen beholdes midlertidig for å gi brukere tid til å gå over til den nye hovedappen, SmartDok.
For å sikre videre tilgang til alle funksjoner og oppdateringer, anbefales det å ta i bruk den nye SmartDok-appen.
Se våre hjelpeartikler for den nye SmartDok-appen HER
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvilke språk støtter SmartDok?
SmartDok er tilgjengelig på norsk, svensk og engelsk.
Kan jeg endre språk for bare én enhet (web/app)?
Nei, språkinnstillinger synkroniseres automatisk mellom web og app.
Hvordan kan vi endre språk inne på SmartDok UE 2.0 appen?
Språk innstillingene i SmartDok UE 2.0 følger systeminnstillingene på telefonen.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.