1. Support
  2. HMS/KS
  3. Rapport for uønsket hendelse (RUH)

Endre saksbehandler på innsendt RUH

Hvordan endrer man saksbehandler på en innsendt RUH i SmartDok?

Fremgangsmåte for å endre saksbehandler

1. Gå til RUH-oversikten:

  • Naviger til HMS/KS eller SmartMEFRUH og finn rapporten du vil endre saksbehandler på.

2. Åpne behandlingsmodus:

  • Klikk på RUH-rapporten i listen for å åpne sidepanelet. Nederst i panelet ser du én av disse knappene:
    • Behandle rapport – vises dersom RUH-en er ubehandlet.
    • Rediger rapport – vises dersom RUH-en allerede er åpnet for behandling.

Klikk på knappen for å åpne rapporten i redigeringsmodus.

3. Endre saksbehandler:

  • Bruk nedtrekkslisten Saksbehandler til å velge ønsket person.

4. Lagre endringer:

  • Trykk på Lagre endringer for å bekrefte ny saksbehandler.

Hva skjer etter endringen?

  • Den nye saksbehandleren mottar en e-postvarsel med informasjon om at vedkommende er tildelt som saksbehandler.
  • E-posten inneholder også en PDF-kopi av den innsendte RUH-rapporten.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.