AutoReg - Sjekklister
Hva er sjekklister i AutoReg?
Sjekklister i AutoReg gjør det mulig for administratorer å opprette sjekklistemaler knyttet til rodeoppgaver.
Ansatte kan deretter bruke disse sjekklistene i appen til å registrere hvilke arbeidsoppgaver som er utført, og legge ved bildedokumentasjon.
Dette gir en god oversikt over hva som er fullført, og det er enkelt å hente ut rapporter ved behov.
Opprette sjekklistemal i AutoReg
- Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
- Klikk på +Ny mal øverst til høyre.
- Angi navn, beskrivelse og velg utløpstype. Utløpstype kan f.eks være Tid.
- Trykk Lagre.
- I den innebygde Skjemabyggeren kan du legge til sjekkpunkter ved å trykke på +-ikonet Opprett det første sjekkpunktet.
- Legg til en kort beskrivelse av hva som skal gjøres.
- Juster rekkefølgen på sjekkpunktene ved å trykke på ikonet med fire linjer ytterst til høyre og dra og slippe punktene.
- Når malen er klar, trykker du Lagre for å publisere den.
Knytte sjekkliste til en rodeoppgave i AutoReg
Når sjekklistemalen er opprettet, kan den knyttes til en rodeoppgave. Dette gjør at sjåførene kan fylle ut sjekklister i appen mens de utfører arbeidet.
- Gå til Roder.
- Trykk på Rodeliste på den aktuelle roden.
- Velg Rediger på en oppgave
- Trykk på knappen Sjekklister øverst på siden.
- Veøg sjekklistemal og trykk Opprett sjekkliste.
- Når sjekklisten er knyttet oppgaven, trykk på Sjekkliste for å velge hvilke sjekkpunkter som skal være tilgjengelige på oppgaven.
- Trykk på Ikke delt med underentreprenør → Del oppgave for å dele sjekklisten med underentreprenør på oppgaven.
Se logg over utførte sjekklister i AutoReg
- Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
- I oversiktslisten over opprettede sjekklistemaler, trykk på knappen Vis logger på aktuell sjekklistemal.
- Du vil nå kunne se en oversikt over loggføringer på sjekklistemalen (hva som er gjennomført) .
- Øverst på siden kan du velge diverse filter for å tilpasse visningen, som f.eks periode, spesifikke oppgaver eller roder, og kunder.
- Øverst på siden kan du velge diverse filter for å tilpasse visningen, som f.eks periode, spesifikke oppgaver eller roder, og kunder.
Opprett sjekklisterapporter i AutoReg
- Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
- I oversiktslisten over opprettede sjekklistemaler, trykk på knappen Opprett rapport på aktuell sjekklistemal.
- Huk av på hvilke loggføringer som skal inkluderes i rapporten.
- Trykk på knappen Opprett rapport øverst på siden for å opprette sjekklisterapport.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.