Sjekklister

AutoReg - Sjekklister

Hva er sjekklister i AutoReg?

Sjekklister i AutoReg gjør det mulig for administratorer å opprette sjekklistemaler knyttet til rodeoppgaver. 

Ansatte kan deretter bruke disse sjekklistene i appen til å registrere hvilke arbeidsoppgaver som er utført, og legge ved bildedokumentasjon. 

Dette gir en god oversikt over hva som er fullført, og det er enkelt å hente ut rapporter ved behov.

Opprette sjekklistemal i AutoReg

  1. Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
  2. Klikk på +Ny mal øverst til høyre.

     
  3. Angi navn, beskrivelse og velg utløpstype. Utløpstype kan f.eks være Tid

  4. Trykk Lagre.
  5. I den innebygde Skjemabyggeren kan du legge til sjekkpunkter ved å trykke på +-ikonet Opprett det første sjekkpunktet.

  6. Legg til en kort beskrivelse av hva som skal gjøres. 

  7. Juster rekkefølgen på sjekkpunktene ved å trykke på ikonet med fire linjer ytterst til høyre og dra og slippe punktene.



  8. Når malen er klar, trykker du Lagre for å publisere den.

Knytte sjekkliste til en rodeoppgave i AutoReg

Når sjekklistemalen er opprettet, kan den knyttes til en rodeoppgave. Dette gjør at sjåførene kan fylle ut sjekklister i appen mens de utfører arbeidet.

  1. Gå til Roder.
  2. Trykk på Rodeliste på den aktuelle roden.
  3. Velg Rediger på en oppgave
  4. Trykk på knappen Sjekklister øverst på siden. 
  5. Veøg sjekklistemal og trykk Opprett sjekkliste
  6. Når sjekklisten er knyttet oppgaven, trykk på Sjekkliste for å velge hvilke sjekkpunkter som skal være tilgjengelige på oppgaven. 

  7. Trykk på Ikke delt med underentreprenør → Del oppgave for å dele sjekklisten med underentreprenør på oppgaven. 

Se logg over utførte sjekklister i AutoReg

  1. Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
  2. I oversiktslisten over opprettede sjekklistemaler, trykk på knappen Vis logger på aktuell sjekklistemal. 
  3. Du vil nå kunne se en oversikt over loggføringer på sjekklistemalen (hva som er gjennomført) .
    1. Øverst på siden kan du velge diverse filter for å tilpasse visningen, som f.eks periode, spesifikke oppgaver eller roder, og kunder.

Opprett sjekklisterapporter i AutoReg

  1. Gå til Sjekklister i hovedmenyen.
  2. I oversiktslisten over opprettede sjekklistemaler, trykk på knappen Opprett rapport på aktuell sjekklistemal. 
  3. Huk av på hvilke loggføringer som skal inkluderes i rapporten. 
  4. Trykk på knappen Opprett rapport øverst på siden for å opprette sjekklisterapport. 

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.