Hva er Mitt firma i AutoReg?
Mitt firma fungerer som administrasjonspanelet for din AutoReg-konto, og gir deg som administrator full kontroll over innstillinger og tilpasninger etter selskapets behov.
Vi anbefaler at du setter deg godt inn i de ulike innstillingsmulighetene, slik at systemet kan tilpasses selskapets struktur, rutiner og arbeidsflyt på best mulig måte.
Om organisasjonen
Her kan du legge inn firmainformasjon som navn, adresse, e-post og logo.
Språk, land og valuta
Her kan du velge hvilket språk og valuta ditt AutoReg-firma skal ha.
Språkvalg inkluderer:
- Norsk
- Svensk
- Finsk
- Engelsk
- Ukrainsk.
Valutavalg inkluderer:
- NOK
- SEK
- EUR
Moduler og Opsjoner
I fanene Moduler og Opsjoner kan du velge å slå av og på ulike moduler, funksjoner og opsjoner i AutoReg, slik at systemet er skreddersydd behovet til ditt firma.
I Moduler kan du blant annet aktivere:
- Synkroniser GeoJson-filer direkte med ruter og oppgaver for enkel oppdatering fra tredjepartssystemer.
- Importmodul for NVDB: Importer kart for kontrakter fra Statens Vegvesen og opprett rode og oppgaver automatisk
-
Egendefinert tekst på oppgaver: Skriv egendefinert tekst på områder eller veier i kartet. f.eks: "Snødeponi"
- Opplasting av bildedokumentasjon: Aktiverer mulighet for å laste opp bildedokumentasjon til hver oppgave
- Underentreprenør modul: Modul for å få eller gi tilgang til underentreprenør eller hovedentreprenør
- Datasynkronisering: Aktiver synkronisering av oppgaver og loggføringer mellom underentreprenør og hovedentreprenør
I Opsjoner kan du blant annet aktivere:
- Aktiver importmodul for geometri-filer: Importer gemoetrifiler direkte inn i AutoReg.
- Deaktiver autofylling av adresser på oppgaver: Som standard vil adressen til det første punktet du tegner inn bli registrert som navn på nye oppgaver. Deaktiver autoutfylling
- Turvarighet basert på registrerte oppgaver: Turvarighet er tiden fra en tur starter til den stopper. Aktiver denne opsjonen for at turvarighet er summen av registrert tid på alle oppgavene.
- Vis gjennomsnittlig brukt tid for oppgaver
App-innstillinger
Her kan du aktivere livekart i app, velge om alle brukere skal vises på livekartet, eller om brukere kun kan se andre brukere sine aktive turer i kartvisningen.
Å aktivere noen av disse innstillingene kan påvirke bedriftens samsvar med GDPR. Dette avhenger av bedriftens egne retningslinjer for GDPR.
Abonnement
I fanen Abonnement får du oversikt over antall lisenser og aktive abonnementer (moduler) i bruk.
Viktig informasjon
Kun administratorer har tilgang til Mitt firma-siden
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.