Mitt firma

AutoReg - Mitt firma

Hva er Mitt firma i AutoReg?

Mitt firma fungerer som administrasjonspanelet for din AutoReg-konto, og gir deg som administrator full kontroll over innstillinger og tilpasninger etter selskapets behov. 

Vi anbefaler at du setter deg godt inn i de ulike innstillingsmulighetene, slik at systemet kan tilpasses selskapets struktur, rutiner og arbeidsflyt på best mulig måte.

Om organisasjonen

Her kan du legge inn firmainformasjon som navn, adresse, e-post og logo. 

Språk, land og valuta

Her kan du velge hvilket språk og valuta ditt AutoReg-firma skal ha.

Språkvalg inkluderer:

  • Norsk
  • Svensk
  • Finsk
  • Engelsk
  • Ukrainsk. 

Valutavalg inkluderer: 

  • NOK
  • SEK 
  • EUR

Moduler og Opsjoner

I fanene Moduler og Opsjoner kan du velge å slå av og på ulike moduler, funksjoner og opsjoner i AutoReg, slik at systemet er skreddersydd behovet til ditt firma. 

I Moduler kan du blant annet aktivere: 

  • Synkroniser GeoJson-filer direkte med ruter og oppgaver for enkel oppdatering fra tredjepartssystemer.
  • Importmodul for NVDB: Importer kart for kontrakter fra Statens Vegvesen og opprett rode og oppgaver automatisk
  • Egendefinert tekst på oppgaver: Skriv egendefinert tekst på områder eller veier i kartet. f.eks: "Snødeponi"

  • Opplasting av bildedokumentasjon: Aktiverer mulighet for å laste opp bildedokumentasjon til hver oppgave
  • Underentreprenør modul: Modul for å få eller gi tilgang til underentreprenør eller hovedentreprenør 
  • Datasynkronisering: Aktiver synkronisering av oppgaver og loggføringer mellom underentreprenør og hovedentreprenør

I Opsjoner kan du blant annet aktivere: 

  • Aktiver importmodul for geometri-filer: Importer gemoetrifiler direkte inn i AutoReg.
  • Deaktiver autofylling av adresser på oppgaver: Som standard vil adressen til det første punktet du tegner inn bli registrert som navn på nye oppgaver. Deaktiver autoutfylling
  • Turvarighet basert på registrerte oppgaver: Turvarighet er tiden fra en tur starter til den stopper. Aktiver denne opsjonen for at turvarighet er summen av registrert tid på alle oppgavene.
  • Vis gjennomsnittlig brukt tid for oppgaver

App-innstillinger

Her kan du aktivere livekart i app, velge om alle brukere skal vises på livekartet, eller om brukere kun kan se andre brukere sine aktive turer i kartvisningen. 

Å aktivere noen av disse innstillingene kan påvirke bedriftens samsvar med GDPR. Dette avhenger av bedriftens egne retningslinjer for GDPR.

Abonnement

I fanen Abonnement får du oversikt over antall lisenser og aktive abonnementer (moduler) i bruk.

Viktig informasjon

Kun administratorer har tilgang til Mitt firma-siden

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.