Administrasjon av moduler
Hvordan kansellerer eller kjøper jeg moduler i SmartDok?
Kontaktperson i SmartDok kan administrere moduler på Abonnementssiden.
Kansellere moduler
-
Gå til Firmainnstillinger.
-
Velg Firmadetaljer.
-
Åpne fanen Abonnement.
-
Finn modulen merket som Aktiv.
-
Trykk på den røde knappen Kanseller DD.MM.ÅÅÅÅ for å registrere kansellering ved hovedforfall.
-
Kontaktperson mottar en bekreftelse på e-post.
Kjøpe moduler
-
Gå til Firmainnstillinger.
-
Velg Firmadetaljer.
-
Åpne fanen Abonnement.
-
Finn modulen merket med prisinformasjon.
-
Trykk på den blåe knappen Aktiver for å aktivere modulen på firmakontoen.
-
Et vindu viser total pris for modulen.
-
Bekreft kjøpet ved å trykke Aktiver.
Tagger
Aktiv
Modulen er aktiv på kontoen.
Testing
Modulen er aktiv i en testperiode. Kontaktperson kan kjøpe modulen før testperioden utløper.
Viktig informasjon
- Kontaktperson mottar en e-postbekreftelse ved kjøp og kansellering.
- Moduler kan kun kanselleres ved hovedforfallsdato.
- Hvis kansellering skal gjelde ved neste hovedforfall, må den registreres før hovedforfallsdato.
- Ved kjøp av moduler faktureres dere fra dagen modulen aktiveres og frem til neste hovedforfall.
- Fra og med hovedforfall faktureres modulen ved fornyelse av avtaleperioden.
- Kun kontaktperson har tilgang til Abonnementssiden.
- Kunder med konsernavtale kan kjøpe og kansellere moduler på Abonnementssiden, som ikke er inkludert i konsernavtalen.
- HMS/KS Basic kan kun kanselleres. Modulen kan ikke lenger kjøpes.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvordan reversere kansellering eller kjøpt modul?
For å reversere kansellering eller kjøp av modul, kontakt med SmartDok Support.
Hva skjer hvis jeg vil si opp hele SmartDok-abonnementet?
Oppsigelse av SmartDok-kontoen må sendes skriftlig til Support.
Tilleggsressurser
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.